fredag, marts 03, 2006

Design-ærinde


Hansen danser virkelighed
Hanser danser København, 3 marts 2006, Snestorm, overskyet, 4 grader celsius men ellers ved godt mod --
Hansen danser design --
Hansen danser Honey i´m home --
Hansen danser hjemlig hygge privat --
Hanser danser hjemlig hygge i det offentlige rum --
Hansen danser, jeg skiller mig ud med mit designer-lystapet --
Hanser danser bagning som kvalitetstid --
Hansen danser, jeg er med på billedet, uden at det kan ses --
Hansen danser ydmyg skygge --
Hansen danser Søbogaard hyldeblomstdrik til overpriser --



Hansen danser Fremtid
Hansen danser brugsen
Hansen danser jeg stikker hånden frem --
Hansen danser, jeg er med på den værste --
Hansen danser, hvad skal vi med det hele --
Hansen danser og ser lyst på i morgen --
Hansen danser "Sustainable innovation" --

Indtryk og minder fra Dansk Design Centers udstilling "Honey I´m Home" . Udstillingen kører fra 3 marts til 6 juni. Billederne gengiver elementer fra Kompans CARLAPLAYSCAPE projekt og Designlaboratoriets "Theflowmarket" projekt.

Henrik Hansen

PS: Fotomontage ved Notwas. Der ligeledes har været behjælpelig med den lyriske åre i denne post
PPS: Man kan få billederne i et større format ved at trykke på dem