tirsdag, februar 06, 2007

Der er noget farligt inde i.

"Folkepillen gav mig gjesten tilbage" stod der på en reklame, i en bybus i Holbæk igår klokken 7 om morgen. Der er 6 vinduer i en sådan bybus og den hang i de 4. Teksten ledsages af et billed af en pæn +60-årig dame, som så ud til at have fået den botox, hun kunne tåle. Som den venstreorienteret snog jeg er, blev jeg fornærmet. Det vil jeg kraft-stejlme ikke finde mig i. Jeg skal fanme ikke have nogen gjest og slet ikke noget folk om morgen eller på nogen som helst andre tider af døgnet. For folket findes ikke. Og hvis det findes, så er det kun i nogen få og menneskefjendtlige afdelinger på Herning Svineslagteri.

Og når sådan en venstresnog som jeg, først får færden af noget, så går der ikke lang tid, før en brugbar konspirationsteori, tager form inde i hovedet. Det er sgu nok et produkt, som er udviklet i et hemmeligt konsortium ejet af både Dansk Folkeparti og det konglige danske Socialdemokrati. Det indeholder sikkert et psykofarmaka, som kan omvende afvigere og danne rammen normalitet og som modvirker den fri vilje men derimod udvikler trang til frikadeller, orangemarmelade, slumretæpper, pastaskuer, lavt til loftet og voldsom glæde ved sømandsviser i statsradiofonien.
Det er nok både billigere og smartere end manipulation via dyre værdikampagner.

Et opslag på internettet, viser så at virkeligheden skuffer. Folkepillen er bare en vitaminpille, der indeholder vitaminer og bær !!. Der sælges åbenbart bl.a af et helsekostfirma ved navn MED24. Fuck internettet.

Hvordan hvad det nu Poul Dissing sang -.

Lad mig blive naren, hvor arrógancen er stedet til hoved´
Lad mig blive låsesmeden med dirken til elitens kode
Lad mig blive den laps der fastholder, at højrøvethed er højeste mode
Lad mig blive din allersteds nærværende fordomsfulde Frode.

Åh skattebase hør nu, hvad jeg siger, lad mig blive noget---.

Henrik Hansen
Tak til Mona Larsen for hjælp til denne tekst.

1 Comments:

At februar 06, 2007 11:03 AM, Anonymous Anonym said...

orangemarmelade = er der ikke tale om en farlig udansk spise - den er jo trods alt fra de varme lande

Mester Hargi

 

Send en kommentar

<< Home